Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Seminární práce
Každý student zpracuje metodický balíček na vyučovací jednotku na zadané téma, který odevzdá minimálně týden před udělením zápočtu. Kolokvium bude uděleno na základě odevzdání metodického baličku a absolvovaní 3 průběžných testů znalostí z anatomie a fyziologie uvedených témat. Povinné součásti metodického balíčku: Příprava na vyučovací jednotku: tematický celek, téma výuky, obsah vyučování, výchovně - vzdělávací cíle, didaktické metody, pomůcky, plán výuky, literaturu pro učitele a žáky.
|
-
ČAPEK, R. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Vydání 1. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7..
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. ISBN 978-80-85783-73-5..
-
HANSEN, J. T. Netterův vybarvovací anatomický atlas. 1. vyd. Brno: CPress, 2013. ISBN 978-80-264-0187-2..
-
HAVELKOVÁ, M. et al. Praktická cvičení ze somatologie: pro studující pedagogické fakulty: protokoly - část I. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISBN 80-210-4216-8..
-
CHALUPOVÁ-KARLOVSKÁ, V. Somatologie: anatomie a fyziologie člověka: 630 testových otázek a odpovědí. 3. vydání. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2017. ISBN 978-80-7182-341-4..
-
KALHOUS, Z. et al. Školní didaktika. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-571-4..
-
KŘIVÁNKOVÁ, M. a HRADOVÁ, M. Somatologie ? učebnice a pracovní sešit pro střední zdravotnické školy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2988-6..
-
MACHOVÁ, J. Biologie člověka pro učitele. Druhé vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2016. ISBN 978-80-246-3357-2..
-
MERKUNOVÁ, A., & OREL, M. Anatomie a fyziologie člověka: pro humanitní obory. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-1521-6.
-
NETTER, Frank H. Netterův anatomický atlas člověka. Brno: CPress, 2016. ISBN 978-80-264-1176-5..
-
OBST, O. Obecná didaktika. 2. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. ISBN 978-80-244-5141-1..
-
PEATE, I. Fundamentals of anatomy and physiology workbook: a study guide for nursing and healthcare students. Chichester: Wiley Blackwell, 2017. ISBN 978-1-119-13009-3..
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4..
-
Rámcový vzdělávací program pro střední vzdělávání a školní vzdělávací programy..
-
ROKYTA, R, MAREŠOVÁ, D. a TURKOVÁ, Z. Somatologie: učebnice. 7. vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-306-8..
-
SITNÁ, D. Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0404-6..
-
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7..
-
SLAVÍK, J. et al. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2017. ISBN 978-80-210-8568-8..
-
TROJAN, S. a SCHREIBER, M. Knižní atlas biologie člověka: + 430 modelových otázek k přijímacím zkouškám na medicínu + 100 obrazových podkladů k opakování a procvičování. 2., upr. vyd. Praha: Scientia, 2007. ISBN 978-80-86960-11-1..
-
TURKOVÁ, Z. Somatologie I. a II.: pracovní sešit pro zdravotnické školy - metodika. Vyd. 3. Praha: VIP Books, 2008. ISBN 978-80-87134-53-5..
-
Zákon č. 49/2009 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů..
-
ZORMANOVÁ, L. Obecná didaktika: pro studium a praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4590-9..
-
3D anatomický atlas lidského těla (online)..
|