Název předmětu | Diplomový oborový seminář 1 |
---|---|
Kód předmětu | KAZ/KN1D@ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Principy volby tématu diplomové práce reflektující studijní program a podmínky tvorby a odevzdání Zadání diplomové práce a pojetí komponent jeho textu. Základní struktura a pojetí obsahu kapitol diplomové práce v souvislosti s volbou pojetí DP a metod optimálního zpracování diplomové práce. Strukturovaní literární rešerše, důkladný popis její realizace a výstupů, postupový diagram. Doporučení katedry k pojetí diplomové práce: výzkumná, teoreticko-sumarizační nebo prakticko-metodická. Požadavky na studenta ke konzultacím při tvorbě diplomové práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - specifikovat principy volby tématu diplomové práce reflektující studijní program; - rozumět podmínkám tvorby Zadání diplomové práce; - připravit jednotlivé komponenty textu Zadání diplomové práce; - popsat základní strukturu a pojetí obsahu kapitol diplomové práce; - realizovat jednoduchou literární rešerši- a její důkladný popis - znát možnosti pojetí diplomové práce v návaznosti na doporučení katedry - naplňovat požadavky na studenta ke konzultacím při tvorbě diplomové práce; - respektovat roli vedoucího diplomové práce; - odevzdat Zadání diplomové práce - po konzultaci vedoucím DP a podle aktuálního metodického pokynu školy.
Student rozumí podmínkám tvorby Zadání diplomové práce. |
Předpoklady |
nejsou
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
K zápočtu studenti připraví: Písemný návrh 1. volby tématu diplomové práce se specifikací volby pro: kvantitativní/kvalitativní pojetí výzkumu nebo pro pojetí teoreticko-sumarizační či prakticko-metodické, a to v rámci zaměření studijního programu. 2. návrh výzkumné otázky a cílů DP a 3. návrh názvů uplatněných metod bádání v DP. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |