Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - objasnit specifika literárních přehledů a význam rozdílů mezi literárním a systematickým review, - charakterizovat tvorbu a využití literárních review, - vytvořit cílenou rešeršní strategii k vyhledání relevantních zdrojů, - objasnit základní charakteristiky systematických review pro výchovu ke zdraví, - interpretovat význam systematických review pro transfer soudobých vědeckých poznatků ve výchově ke zdraví a k podpoře zdraví, - specifikovat tvorbu postupového diagramu rešerše a pravidla třídění vyhledaných zdrojů.
studenti dokáží vytvořit přehled odborných informací
|
-
KLUGAR, M. R is for Review; four different concepts and two different worlds. Refer?ncia Journal of Nursing, 2016, roč. 10, č. 4, s. 1-2. ISSN 0874-0283..
-
KLUGAR, M. Systematická review ve zdravotnictví. Olomouc: UP, 2015. Dostupné na www: http://cebhc.upol.cz/upload/soubory/monografie/systematicka_review_online.pdf..
-
KLŮZOVÁ KRÁČMAROVÁ, L., TAVEL, P. Rostoucí význam internetu jako prostředku k vyhledávání informací souvisejících se zdravím. E-psychologie (Praha). 2016, roč. 10, č. 1, s. 63-76..
-
MAREČKOVÁ, J. Editorial. Central European Journal of Nursing and Midwifery. 2016; roč. 7, č. 3..
-
MAREČKOVÁ, J., KLUGAROVÁ, J. Evidence-Based Health Care. Zdravotnictví založené na vědeckých důkazech. Olomouc: UP, 2015. ISBN 978-80-244-4781-0..
-
MAREŠ, J. Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření. Pedagogická orientace, 2013, 23(4), s. 427?454. DOI: http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2013-4-427..
-
PIÁČEK, J. Úvod do práce s elektronickými informačními zdroji: terminologie, typologie, rešerše, databáze, knihovny [online]. Olomouc: UP v Olomouci, 2014, 1 CD-ROM [cit. 2018-03-23]. Skripta. ISBN 978-80-244-4108-5. Dostupné na www: http://kvv.upol.cz/images/upload/files/Uvod_do_prace_s_elektronic_DEF.pdf..
|