Název předmětu | Házená B |
---|---|
Kód předmětu | KAS/SHHAB |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Přihrávání + chytání, utkání házené. Uvolnění bez míče, utkání házené. Uvolnění s míčem, utkání házené. Střelba, utkání házené. Osobní obrana, utkání házené. Miniházená+ průpravné hry, utkání házené. Rychlý útok, utkání házené. Útočné kombinace, utkání házené. Obranné kombinace, utkání házené. Průpravné hry, utkání házené.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je, že se studenti zdokonalí v základních herních činnostech v házené. Studenti budou umět využívat metodicko-organizační formy ve výuce házené a v rámci didaktických výstupů se zdokonalí ve vyučovacím procesu.
Student získá komplexní způsobilost k pochopení podstaty herního výkonu v házené z hlediska vědomostí a praktických dovedností (individuální činnosti jednotlivce, herní kombinace a herní systémy). |
Předpoklady |
Úspěšné absolvování předmětu Házená.
KAS/DIHA ----- nebo ----- KAS/KDIHA ----- nebo ----- KAS/SHHA |
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozhovor, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
Aktivní účast ve výuce. Didaktický výstup a seminární práce na zadané téma. Rozhodování utkání. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Ochrana obyvatelstva (2016) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova (2016) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova a sport pro vzdělávání se specializacemi (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání a speciální pedagogiku (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova a sport (2016) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova pro vzdělávání maior (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání a ochranu obyvatelstva (2019) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Fakulta tělesné kultury | Studijní plán (Verze): Tělesná výchova a sport pro vzdělávání se specializacemi (2019a) | Kategorie: Tělesná kultura, tělovýchova a sport | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |