Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Exkurze
- 3 hodiny za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Didaktický test, Rozhovor, Systematické pozorování studenta, Seminární práce
Aktivní účast ve cvičeních, splnění praktických kontrolních cvičení (5 hodů na branku, útočná akce jednotlivce), herní výkon v utkání, pravidla házené ověřená testem, protokol o pozorování utkání.
|
-
(1994). Minihandball project guide. Wien: EHF.
-
Bělka, J., & Salčáková, K. (2013). Nebojme se házené: didaktika a metodika házené. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Bon, M. (2001). Mali rukomet. Ljubljana.
-
Český svaz házené. (2007). Pravidla házené : platné od 1. srpna 1997. Praha: ČSH.
-
Dovalil, J. et al. (2012). Výkon a trénink ve sportu. Praha: Olympia.
-
Grage, W. (2008). Handballtraining: trainieren - spielen - gewinnen. Aachen: Meyer & Meyer.
-
Hianik, J. (2010). Vzťah ukazovateľov herného výkonu družstva k výsledku zápasu v hádzanej. Bratislava: Fakulta telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského v Bratislave.
-
Jančálek, S., Táborský, F., & Šafaříková, J. (1990). Házená : (teorie a didaktika). Praha: SPN.
-
Kněnický, K. et al. (1977). Technika lehkoatletických disciplín. Praha: SPN.
-
Kuchen, A. et al. (1987). Teória a didaktika atletiky. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo.
-
Liška, V. (2005). Brankář v házené. Praha: Professional Publishing.
-
Millerová, V. et al. (2002). Běhy na krátké tratě. Praha: Olympia.
-
Perič, T., & Dovalil, J. (2010). Sportovní trénink. Praha: Grada Publishing.
-
Perič, T., Levitová, A., Petr, M., Košťál, M., & Slavík, O. (2012). Sportovní příprava dětí. Praha: Grada.
-
Perič, T. (2012). Sportovní příprava dětí 2: zásobník cvičení. Praha: Grada Publishing.
-
Prukner, V., & Machová, I. (2011). Didaktika školní atletiky. Olomouc: UP.
-
Ryba, J. et al. (2002). Atletické víceboje. Praha: Olympia.
-
Schmidt, P. (2010). Flere h?ndboldtips: 626 traenings?velser til h?ndbold. Kobenhavn: Skriveforlaget.
-
Šafaříková, J. (1998). Házená. Praha: NS Svoboda.
-
Tůma, M., & Tkadlec, J. (2002). Házená: herní trénink, kondiční trénink, průpravná a herní cvičení. Praha: Grada.
-
Tůma, M., & Tkadlec, J. (2010). Hry s míčem pro děti. Praha: Grada.
-
Vacula, J., Dostál, E., & Vomáčka, V. (1983). Abeceda atletického tréninku. Praha: Olympia.
-
Vacula, J. et al. (1982). Trénink atletických disciplín. Praha: SPN.
-
Vindušková, J. et al. (2003). Abeceda atletického trenéra. Praha: Olympia.
-
Zavřel, R., Frömel, K., & Janečka, Z. (1992). Programované učební postupy v atletice. Olomouc: UP.
|