Vyučující
|
-
Hůlka Karel, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seznámení s bezpečnostními návyky při výuce INLINE, nácvik a zdokonalování techniky INLINE, závod v INLINE.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Demonstrace
- Příprava na zápočet
- 18 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je získat bezpečnostní návyky při výuce INLINE bruslení, osvojit si techniku INLINE bruslení a základní didaktické postupy při výuce INLINE.
Student absolvováním předmětu umí: - popsat a předvést základní techniku INLINE, - používat bezpečnostní návyky při výuce INLINE, - ovládá základní metodické postupy při nácviku základní techniky INLINE.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
Aktivní účast ve výuce, účast na závodu v INLINE, zvládnutí zápočtových požadavků.
|
Doporučená literatura
|
-
Edwards, Ch. (1996). Abeceda inline bruslení. Praha: Ikar.
-
Kuban, J., Kirchner, J., & Louka, O. (2004). Inline bruslení: vybavení, technika jízdy, kam vyjet. Praha: Grada Publishing.
-
Ladig, G., Rüger, F., & Česenková, L. (2003). Inline bruslení. České Budějovice: KOPP.
-
Procházka, J. (2010). Inline bruslení bezpečně. Praha: Grada Publishing.
|