Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student samostatně po dohodě s vedoucím práce průběžně zpracovává zvolené téma. Průběžné výsledky své práce konzultuje se svým vedoucím práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Semestrální práce
- 60 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
V písemné bakalářské práci student prokazuje znalost základní odborné terminologie oboru, schopnost pracovat s odbornou literaturou, hodnotit a třídit získané informace a zobecňovat získané poznatky. Na zvoleném konkrétním příkladu uplatní znalost metodiky výzkumné činnosti. Seminář je zajišťován formou individuálního vedení bakalářské práce.
Student se orientuje v zadaném problému. Má teoretický přehled o zpracovaném problému. Student má jasnou představu o celkové stavbě práce.
|
Předpoklady
|
Student má zápsanou závěrečnou práci, intenzivně pracuje na závěrečné práci. Student pravidělně komunikuje se svým vedoucím práce.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Na konci semestru má student napsány teze závěrečné práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Frömel, K. (2002). Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: Univerzita Palackého.
|