Předmět: Komunikativní kompetence učitele MŠ v angličtině

« Zpět
Název předmětu Komunikativní kompetence učitele MŠ v angličtině
Kód předmětu KAJ/UMAJ@
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 1
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Valešová Linda, Mgr. Ph.D.
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
Komunikace v AJ, škola a rodina, barvy, počasí, oblečení, lidské tělo, zvířata, peníze, jídlo a pití, město a vesnice, doprava a cestování, zábava a koníčky, zdraví, zvyky u nás a v zahraničí, Vánoce a jiné svátky.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - používat gramaticky správné a významově vhodné fráze v ústním projevu, - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché myšlenky v ústním projevu, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - umět ústně prezentovat základní myšlenky daného tématu, - znát základní fráze z "classroom language".

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

- 80% docházka, - aktivita v hodinách, - včasné plnění domácích úkolů dle požadavků učitele, - příprava hodiny a prezentace výuky vybraného tématu. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr může být na požádání učitele uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
Doporučená literatura
  • COE, N., HARRISON, M., PATERSON, K. (2008). Oxford Practise Grammar. Oxford.
  • GAIRNS, R.; REDMAN, S. (2008). Oxford Word Skills. Basic.. Oxford.
  • JONES, L. (2007). Let´s Talk.. Cambridge.
  • MURPHY, R. English Grammar in Use. 4th Edition.. Cambridge.
  • PETERS, S., GRÁF, T. (2013). Time to Talk. Praha.
  • PICKERING, K. (2012). Communicate. Oxford.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Předškolní pedagogika (NA24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní