Vyučující
|
-
Valešová Linda, Mgr. Ph.D.
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Komunikace v AJ, škola a rodina, barvy, počasí, oblečení, lidské tělo, zvířata, peníze, jídlo a pití, město a vesnice, doprava a cestování, zábava a koníčky, zdraví, zvyky u nás a v zahraničí, Vánoce a jiné svátky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - používat gramaticky správné a významově vhodné fráze v ústním projevu, - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché myšlenky v ústním projevu, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - umět ústně prezentovat základní myšlenky daného tématu, - znát základní fráze z "classroom language".
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
- 80% docházka, - aktivita v hodinách, - včasné plnění domácích úkolů dle požadavků učitele, - příprava hodiny a prezentace výuky vybraného tématu. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr může být na požádání učitele uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
COE, N., HARRISON, M., PATERSON, K. (2008). Oxford Practise Grammar. Oxford.
-
GAIRNS, R.; REDMAN, S. (2008). Oxford Word Skills. Basic.. Oxford.
-
JONES, L. (2007). Let´s Talk.. Cambridge.
-
MURPHY, R. English Grammar in Use. 4th Edition.. Cambridge.
-
PETERS, S., GRÁF, T. (2013). Time to Talk. Praha.
-
PICKERING, K. (2012). Communicate. Oxford.
|