Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kolínková Alžběta, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Témata: Mezipředmětové vztahy ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ. Různé varianty a možnosti realizace metody CLIL na 1. stupni ZŠ. Projektová práce v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ. Základní reálie anglicky mluvících zemí ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ (zeměpis, kulturní zvyklosti, svátky). Mezikulturní vztahy ve výuce AJ na 1. stupni ZŠ.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Tento kurz se zaměřuje na získání znalostí z oblasti didaktiky cizích jazyků pro výuku angličtiny dětí na 1. stupni ZŠ. Studenti se seznámí s moderními metodami a formami výuky angličtiny, se základními principy komunikativního přístupu ve výuce cizích jazyků jež zahrnují projektové metody pro realizaci konceptů činnostního a celostního učení, využívání mezipředmětových vztahů, jazykových reálií a interkulturality.
|
Předpoklady
|
Prerekvizita: Didaktika anglického jazyka pro primární vzdělávání 1-2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
80% docházka, aktivní účast, plnění všech zadaných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
BREWSTER, J, ELLIS,G. (1992). The Primary English Teacher Guide. London: Penguin.
-
GILL, S., LENOCHOVÁ, A. (2004). Classroom English. Olomouc.
-
HALLIWELL, S. (1992). Teaching English in the Primary Classroom. Harlow:Longman.
-
PHILLIPS, S. (1993). Young Learners. Oxford.
-
PINTER, A. (2011). Teaching Young Language Learners. Oxford.
-
SCOTT, W. (1990). Teaching English to Children. Harlow: Longman.
|