Předmět: Anglický jazyk 9

« Zpět
Název předmětu Anglický jazyk 9
Kód předmětu KAJ/UA9Q
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Kolínková Alžběta, Mgr.
  • Šimková Nikola, Mgr.
  • Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
  • Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Studijní náplní tohoto semestru je mimo práci s učebnicí také souhrnné opakování gramatiky za uplynulé semestry. Semestr a celé studium je zakončeno souhrnnou ústní zkouškou, založenou na znalostech z obecného jazyka v rozsahu celkového probraného učiva. Obsah zápočtového testu: (min. 70%) Mluvnice, slovní zásoba a výslovnost v rozsahu probraného učiva, tj. na úrovni B1.2 U ústní zkoušky se hodnotí správnost a plynulost ústního projevu, rozsah slovní zásoby a gramatických struktur a výslovnost.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Výstupy z učení
Výuka je zaměřena na komunikaci v rovině obecného jazyka, a to zejména na osvojování a prohlubování dovedností ve sféře mluvení, psaní, porozumnění slyšenému a porozumnění čtenému.
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně B1/ B2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
Předpoklady
Aktivní znalost anglického jazyka.

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Systematické pozorování studenta, Písemný test

- aktivní spolupráce ve výuce, včasné plnění domácích úkolů a dalších požadavků vyučujícího - úspěšné splnění zápočtového testu - tj. dosažení alespoň 70 % - úspěšné splnění ústní zkoušky
Doporučená literatura
  • Gairns,R.,Redman,S. Oxford Word Skills, Intermediate.
  • Gough,C. English Vocabulary Organiser.
  • Latham-Koenig, C. (2013). English File Intermediate PLUS, 3rd Edition. Oxford.
  • Murphy, R. English Grammar in Use.
  • Penguin. Graded Readers, levels 4 and 5.
  • Raymond Murphy. (2004). English Grammar in Use. A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English, 3rd edition (Cambridge University Press: Cambridge, 2004). Cambridge.
  • R.Gairns; S.Redman. Oxford Word Skills, Intermediate.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základních škol (MD16) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základních škol (MD17) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základních škol (MD18) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD24-XX) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní