Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
-
Bačíková Barbora, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Výuka je zaměřena na komunikaci v rovině obecného jazyka, a to zejména na osvojování a prohlubování dovedností ve sféře mluvení, psaní, porozumnění slyšenému a porozumnění čtenému.
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně B1/B2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
|
Předpoklady
|
Aktivní znalost anglického jazyka.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Systematické pozorování studenta, Písemný test
- písemný zápočtový test (učivo z lekcí 1 - 2 z učebnice English File Intermediate Plus, 3. vydání: součástí testu je gramatika, slovní zásoba, překlad vět, čtení výslovnostních znaků - min. 70% úspěšnost) - splněná docházka: max. 2 absence za semestr. - příprava a vedení "warm-up activity" na cca 10 min. (viz samostatný dokument) - plnění úkolů zadávaných průběžně v hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
Coe, Harrison, Paterson. (2008). Oxford Practice Grammar - cvičebnice anglické gramatiky. Oxford University Press.
-
Gairns, R., Redman, S. Oxford Word Skills.
-
Ch. Gough. (2001). English Vocabulary Organiser. LTP, Hove, UK.
-
Murphy R. English Grammar in Use. Cambridge University Press.
-
Oxenden, C., Latham-Koenig, C. (2014). English File Intermediate Plus, 3rd Edition. Oxford.
|