Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Čipkár Ivan, Mgr. Ph.D.
-
Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Kurz se zabývá vybranými gramatickými jevy, konkrétně 3. kondicionálem, kvantifikátory, frázovými slovesy, vztažnými větami a tázacími dovětky. Slovní zásoba obsahuje následující oblasti: tvoření přídavných jmen a příslovcí, elektronické přístroje, frázová slovesa, složená podstatná jména a zločin.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Výuka je zaměřena na komunikaci v rovině obecného jazyka, a to zejména na osvojování a prohlubování dovedností ve sféře mluvení, psaní, porozumnění slyšenému a porozumnění čtenému.
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně B1/B2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
|
Předpoklady
|
Aktivní znalost anglického jazyka.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Písemný test
- aktivní spolupráce ve výuce, včasné plnění domácích úkolů a dalších požadavků vyučujícího - úspěšné splnění zápočtového testu - tj. dosažení alespoň 70 %
|
Doporučená literatura
|
-
C.Latham-Koenig, C.Oxenden. (2013). English File Intermediate, Third Edition. Oxford University Press.
-
Ch. Gough. (2001). English Vocabulary Organiser. LTP, Hove, UK.
-
Murphy R. English Grammar in Use. Cambridge University Press.
-
Penguin. Graded Readers, levels 4 and 5.
-
R.Gairns; S.Redman. (2008). Oxford Word Skills, Intermediate. OUP, Oxford, UK.
|