Název předmětu | Souvislá pedagogická praxe 2 (1.stupeň ZŠ) |
---|---|
Kód předmětu | KAJ/SP21@ |
Organizační forma výuky | Praxe |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu budou studenti schopni: aplikovat poznatky z didaktiky, pedagogické diagnostiky, psychologie a dalších souvisejících předmětů, pracovat s pedagogickou dokumentací při přípravě vlastní výuky, stanovovat výukovou strategii, navrhovat vhodné metody a postupy, poznat osobnosti žáků včetně jejich případných výchovných problémů a navrhovat řešení výchovných situací, znát povinnosti třídního učitele, hodnotit výsledky žáků, využívat učebnice a ostatní učební pomůcky ve vyučování, navrhnout projekt k realizaci vybraného průřezového tématu, reflektovat výsledky vlastních realizovaných výstupů, analyzovat a zhodnotit náslechové hodiny na základě použití záznamového archu, provést taxaci výukových cílů a učebních úloh z náslechové a vlastní vyučovací hodiny, zpracovat portfolio podle zadaných požadavků, syntetizovat poznatky z předmětů modulu učitelské způsobilosti a prožitků z absolvované pedagogické praxe, ověřit souvislost teoretických poznatků z pedagogických a psychologických disciplín a oborových didaktik na základě situací prožitých na pedagogické praxi, reflektovat osobní zkušenosti z absolvované praxe na základě pozorování náslechových hodin a z vlastních výstupů, porovnat svou představu o profesi s realitou školní praxe a zkušenostmi a názory pedagogů, vyvodit z pozorování různých vyučovacích stylů učitelů pozitiva využitelná ve vlastní praxi, zhodnotit chování žáků a řešení případných výchovných problémů, utřídit, vysvětlit a zhodnotit jevy pozorované ve školní praxi, provést sebereflexi v kontextu Souvislé praxe 1 a 2, posoudit význam praxe pro formování základů vlastních pedagogických kompetencí.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |