Předmět: Vocabulary in the classroom

« Zpět
Název předmětu Vocabulary in the classroom
Kód předmětu KAJ/QTVO@
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Aims: After completing the course students will be able to: - apply their knowledge of lexis in teaching English to primary and lower secondary school learners, - present new vocabulary, - select appropriate types of tasks and exercises for teaching vocabulary to primary and lower secondary school learners, - analyse coursebooks and supplementary materials with respect to teaching vocabulary. Topics: Word, vocabulary. Active and passive vocabulary. Factors influencing the choice and acquisition vocabulary in English. Presenting new vocabulary. Practising vocabulary. Testing vocabulary. Vocabulary in coursebooks and other teaching materials. Games in teaching vocabulary.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: -
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: -