Předmět: English as a foreign language - seminar 2

« Zpět
Název předmětu English as a foreign language - seminar 2
Kód předmětu KAJ/QEF2@
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Topics: Typical teacher and learner roles in EFL classroom. Classroom management. Learning styles. Intelligence types - Gardner's multiple intelligences theory and its implications for EFL classroom. The communicative approach to foreign language teaching. The CLIL method. Lesson planning and micro-teaching.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
Výstupy z učení
After completing the course students will be able to: - characterise typical roles of teachers and learners in the EFL classroom, - define the principles of the communicative approach to foreign language teaching and explain the importance of a cross-curricular approach, - define and explain the importance of the CLIL method, - explain the principles of work with different learners and learning styles.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Rozhovor, Systematické pozorování studenta, Seminární práce

attendance, seminar paper, oral colloquium
Doporučená literatura
  • BENTLEY, K. (2010). The TKT Course CLIL Module.. Cambridge.
  • BERMAN, M. (1998). A Multiple Intelligences Road to an ELT Classroom.. Carmarthen.
  • Brown, H. D. (2007). Principles of language learning and teaching. Pearson Longman.
  • HARMER, J. (2011). The Practice of English Language Teaching. Harlow.
  • Choděra, R. (2006). Didaktika cizích jazyků: úvod do vědního oboru. Praha: Akademia.
  • Jaroslava Ivanová. (2002). Společný evropský referenční rámec pro jazyk: jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme.. Olomouc.
  • MAŇÁK, J., ŠVEC, V. (2003). Výukové metody.. Brno: Paido.
  • Petty. G. (2008). Moderní vyučování. Praha: Portál.
  • SCRIVENER, J. (2011). Learning Teaching. Oxford.
  • Ur, P. (1996). A Course in Language Teaching. Cambridge.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní