Předmět: English as a foreign language - seminar 1

« Zpět
Název předmětu English as a foreign language - seminar 1
Kód předmětu KAJ/QEF1@
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Topics: Psychological principles underlying foreign language learning. Approaches and methods to teaching foreign languages. English as a means of communication between the teacher and learners in lessons. Teaching and learning in heterogeneous classes, pair and group work. Motivation of learners.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Aktivizující práce ve skupinách
Výstupy z učení
Students will be able to: - characterise individual differences in language development of learners across different age and proficiency levels, - name and characterise different approaches and methods to teaching foreign languages, - use basic teaching strategies to motivate learners in EFL classroom, - understand the importance of English as a means of communication between the teacher and learners.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Seminární práce

attendance, seminar paper, presentation
Doporučená literatura
  • BROWN, D. (2007). Principles of Language Learning and Teaching.. New York.
  • Brown, H. D. (2007). Principles of language learning and teaching. Pearson Longman.
  • Doulík, P., Škoda, J. (2011). Psychodidaktika. Praha, Portál.
  • HARMER, J. (2011). The Practice of English Language Teaching. Harlow.
  • Jaroslava Ivanová. (2002). Společný evropský referenční rámec pro jazyk: jak se učíme jazykům, jak je vyučujeme a jak v jazycích hodnotíme.. Olomouc.
  • LIGHTBOWN, P. & SPADA, N. (2013). How Languages are Learned.. Oxford.
  • MAŇÁK, J., ŠVEC, V. (2003). Výukové metody. Brno : Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5.. Brno: Paido.
  • SCRIVENER, J. (2011). Learning Teaching. Oxford.
  • Ur, P. (1996). A Course in Language Teaching. Cambridge.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní