Název předmětu | Classroom observation |
---|---|
Kód předmětu | KAJ/QCLO@ |
Organizační forma výuky | Praxe |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Aims: After completing the course students will be able to: - name basic principles of education at the primary and lower secondary level, - observe and evaluate English classes, - describe the teacher's roles, - describe learner activity and group dynamics of a particular class, - formulate opinions on the teaching profession, - compare their views of the teaching profession with everyday school reality and the views of experienced teachers. Topics: Classroom observation. Teacher and learner roles. Curriculum, syllabus, course design. Learners, class, group dynamics. Classroom management, solving difficult situations. Characteristics of the teaching profession.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): English Language for Education (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |