Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Kolínková Alžběta, Mgr.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Ponížilová Lenka, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Zásady testování. Integrované dovednosti. Využití dětské literatury. Výuka angličtiny u dětí se specifickými poruchami učení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Tento kurz se zaměřuje na získání znalostí z oblasti didaktiky cizích jazyků pro výuku angličtiny dětí na 1. stupni ZŠ. Studenti se seznámí s moderními metodami a formami výuky angličtiny a se základními principy komunikativního přístupu ve výuce cizích jazyků.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
80% docházka, aktivní účast, včasné plnění zadaných úkolů, odevzdání a obhajoba portfolia splňující konkrétní požadavky učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr bude uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
BREWSTER, J, ELLIS,G. (1992). The Primary English Teacher Guide. London: Penguin.
-
GILL, S., LENOCHOVÁ, A. (2004). Classroom English. Olomouc.
-
HALLIWELL, S. (1992). Teaching English in the Primary Classroom. Harlow:Longman.
-
PHILLIPS, S. (1993). Young Learners. Oxford.
-
PINTER, A. (2011). Teaching Young Language Learners. Oxford.
-
SCOTT, W. (1990). Teaching English to Children. Harlow: Longman.
|