Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Zatloukalová Leslie Joy
-
Čihánková Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Proficiency Masterclass, lekce 5.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Jde o završení jazykového výcviku ve všech podstatných aspektech. V nácviku dovedností je opět položen důraz na porozumění přečtenému a rozvoj písemného projevu. V oblasti produktivní jsou studenti schopni využívat celé škály stylistických prostředků; jejich projev je jasný, plynulý a pohotový, argumentace přesvědčivá. Dosažený stupeň aktivní znalosti jazyka umožňuje dokonalé zvládnutí narativních i esejistických útvarů vyjadřujících názor, prezentaci pozitivních i negativních aspektů určitého tématu.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Didaktický test
- 80% docházka - splnění všech domácích úkolů - včasné odevzdání a úspěšné splnění 1 eseje (nejméně 70% bodů) - úspěšné splnění ústní prezentace v průběhu semestru - úspěšné splnění zápočtového testu (nejméně 70% bodů) - úspěšné splnění čtyř částí zkoušky: poslech, použití jazyka, čtení, písemný projev - všechny testy a části zkoušky jsou splněny při dosažení minimálně 70% bodů
|
Doporučená literatura
|
-
GUDE, K.; DUCKWORTH, M. (2002). Proficiency Masterclass. Workbook. Oxford.
-
GUDE, K.; DUCKWORTH, M.; ROGERS, L. (2012). Proficiency Masterclass - Student's Book (new edition). Oxford: OUP.
|