Předmět: Anglický jazyk v primárním vzdělávání 9

« Zpět
Název předmětu Anglický jazyk v primárním vzdělávání 9
Kód předmětu KAJ/PAJ9@
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 5
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Michal, Mgr.
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Výuka je zaměřena na komunikaci v rovině obecného jazyka, a to zejména na osvojování a prohlubování dovedností ve sféře mluvení, psaní, porozumění slyšenému a čtenému. Konkrétní obsah předmětu se řídí učebnicí English File Intermediate Plus, lekce 7 a 8.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující práce ve skupinách
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - aktivně používat slovní zásobu týkající se peněz, vybraná frázová slovesa - ovládat slovní zásobu z následujících oblastí: kulturní a společenské akce, wellbeing, války a bitvy, historické budovy - ovládat a správně používat zadané gramatické jevy: frázová slovesa, slovesné vzorce, vazba have something done, pasivum, určující a neurčující vztažné věty - prokázat znalost angnlické fonetické abecedy (IPA)
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně B1/ B2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
Předpoklady
Aktivní znalost anglického jazyka.
KAJ/PAJ2@

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Písemný test

- plnění průběžných úkolů zadávaných vyučujícím - aktivní účast na semináři - aktivní domácí samostudium - včasné odevzdání písemného úkolu (téma a formát bude upřesněn vyučujícím) - úspěšné splnění zápočtového testu ze zadaných lekcí, tj. dosažení alespoň 70%
Doporučená literatura
  • C.Latham-Koenig,C.Oxenden, K. Chomacki. (2019). English File Intermediate Plus, 4th Edition. Oxford.
  • Coe, Harrison, Paterson. (2008). Oxford Practice Grammar - cvičebnice anglické gramatiky. Oxford University Press.
  • Coe, N., et. al. (2008). Oxford Practice Grammar. Oxford.
  • Cunningham, S., Bowler, B. (2003). New Headway Pronunciation Course Intermediate.. Oxford.
  • Gairns, R., Redman, S. Oxford Word Skills.
  • Gairns, R., Redman, S. (2008). Oxford Word Skills Intermediate.. Oxford.
  • Gough, C. English Vocabulary Organizer. Hove.
  • Hancock, M. (2003). English Pronunciation in Use. Cambridge.
  • Murphy, R. (2012). English Grammar in Use, 4th Edition. Cambridge.
  • Murphy R. English Grammar in Use. Cambridge University Press.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 5 Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Zimní