Název předmětu | Dramatická tvorba |
---|---|
Kód předmětu | KAJ/MDRAQ |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Cílem semináře je seznámit studenty, jak lze formou dramatický aktivit interpretovat literární texty. Pozornost bude věnována metodickým postupům, které vedou k rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí. Jedná se o integraci komponentů jazykových dovedností, dramatické výchovy, didaktiky a literatury. Záměrem seminářů je ukázat i možnosti, jak lze formou dramatických aktivit realizovat průřezová témata v Rámcovém vzdělávacím programu a jak dramatické aktivity mohou být vhodným prostředkem prevence sociálně patologických jevů žákovské populace (např. prevence drog, agresivita mládeže, útěky z domova).
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem kursu je seznámit studenty, jak lze interpretovat literární texty formou dramatických aktivit.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol (NA18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |