Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
-
Balíková Ludmila, Mgr. Bc.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Vztah jazykových prostředků a řečových dovedností. Rozvoj orálních dovedností (poslech, mluvení). Práce se slovní zásobou. Vhodné metody nácviku mluvnice. Pravidelná pozornost bude věnována práci s učebnicemi, slovníky, Evropským jazykovým portfoliem, tvorbě vlastních výukových materiálů, hodnocení učebních materiálů a jejich výběru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je vybavit studenty učitelskými dovednostmi, které jim umožní, aby v hodinách anglického jazyka volili adekvátní formy výuky jazykových prostředků a řečových dovedností, aby používali efektivně a jazykově správně angličtinu jako jazyk komunikace ve třídě, aby flexibilně přistupovali ke tvorbě školních vzdělávacích programů.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
|
Doporučená literatura
|
-
(2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Cambridge.
-
(2002). Evropské jazykové portfolio pro žáky do 11 let v České republice. Plzeň.
-
BREWSTER, J, ELLIS,G. (1992). The Primary English Teacher Guide. London: Penguin.
-
HALLIWELL, S. (1992). Teaching English in the Primary Classroom. Harlow:Longman.
-
SCOTT, W. (1990). Teaching English to Children. Harlow: Longman.
-
Ur, P. (1996). A Course in Language Teaching. Cambridge.
|