Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Proficiency Masterclass, lekce 1-2 (s. 10-37)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Magisterský kurz praktického jazyka je v zimním semestru zaměřen na rozvoj komunikativních kompetencí na úrovni C1.2 až C2.1 s důrazem na porozumění přečtenému textu a rozvoj volného písemného projevu. Při nácviku receptivních dovedností se zaměřuje výcvik na porozumění přečtenému textu, zvláště pak směřuje k dalšímu zrychlení orientace v textech. Průběžně se bude pracovat na zlepšení porozumění různým stylovým rovinám a variantám vyslechnutých textů v angličtině. U produktivních dovedností směřuje výcvik ke zlepšení schopností podat informace jasně, systematicky, s logickou návazností a podrobně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej, Analýza výkonů studenta, Didaktický test
- 70% docházka - aktivní spolupráce v hodinách - včasné splnění všech krátkých a dlouhých domácích úkolů - ústních i písemných - včasné odevzdání 1-2 esejů - úspěšné splnění zápočtového testu - dosažení minimálně 70% bodů v každé ze čtyř částí (poslech, čtení, použití jazyka, gramatika a slovní zásoba)
|
Doporučená literatura
|
-
GUDE, K.; DUCKWORTH, M. (2002). Proficiency Masterclass. Workbook. Oxford.
-
GUDE, K.; DUCKWORTH, M.; ROGERS, L. (2012). Proficiency Masterclass - Student's Book (new edition). Oxford: OUP.
|