Předmět: Anglický jazyk v primárním vzdělávání 8

« Zpět
Název předmětu Anglický jazyk v primárním vzdělávání 8
Kód předmětu KAJ/KPA8@
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 4
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Gramatika a slovní zásoba z lekcí 3 - 4 English File Intermediate Plus, znalost fonetických symbolů

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - aktivně používat slovní zásobu týkající se sledování televize a filmů - ovládat slovní zásobu z oblasti života na venkově - ovládat slovní zásobu týkající se restaurací, DIY a oprav předmětů - ovládat a správně používat zadané gramatické jevy: předpřítomný čas prostý a průběhový, vyjádření povinnosti, nutnosti, zákazu a doporučení - prokázat znalost anglické fonetické abecedy (IPA)
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně B1/B2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
Předpoklady
Aktivní znalost anglického jazyka.
KAJ/KPA2@

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

- plnění průběžných úkolů zadávaných vyučujícím - aktivní účast na semináři - aktivní domácí samostudium - včasné odevzdání úkolu (téma a formát bude upřesněn vyučujícím) - úspěšné splnění zápočtového testu ze zadaných lekcí, tj. dosažení alespoň 70%
Doporučená literatura
  • Coe, N., et. al. (2008). Oxford Practice Grammar. Oxford.
  • Cunningham, S., Bowler, B. (2003). New Headway Pronunciation Course Intermediate.. Oxford.
  • Gairns, R., Redman, S. (2008). Oxford Word Skills Intermediate.. Oxford.
  • Gough, C. English Vocabulary Organizer. Hove.
  • Hancock, M. (2003). English Pronunciation in Use. Cambridge.
  • Latham-Koenig, C., Oxenden, C., Chomacki, K. (2020). English File Intermediate PLUS, 4th edition. Oxford: OUP.
  • Murphy, R. (2012). English Grammar in Use, 4th Edition. Cambridge.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy (MD24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní