Název předmětu | Anglický jazyk pro preprimární vzdělávání |
---|---|
Kód předmětu | KAJ/KMAS@ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Hlavní témata předmětu: - Rozvoj všech jazykových dovedností, důraz na správnou výslovnost a jazykovou přesnost. - Základní instrukce ve výuce angličtiny ve třídě. - Hláskování v angličtině a fonetická abeceda. - Upevnění a rozvoj základních gramatických jevů na úrovni B1 podle SERR (základní časy, jejich struktura a použití), shrnutí a rozvoj obecné slovní zásoby.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Poslech |
Výstupy z učení |
Student si osvojí dovednosti a kompetence v anglickém jazyce na úrovni B1 podle SERR. Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni: - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché myšlenky v písemném a ústním projevu, - používat základní fráze v rámci clasroom language, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - používat dané gramatické jevy v písemném a ústním projevu.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Písemný test
- Aktivní účast ve výuce (max. 3 absence; 70%). - Plnění zadaných úkolů a příprava na výuku. - Mikrovýstupy v rámci cvičení a jejich reflexe. Splnění zápočtového testu (min. úspěšnost 70%). |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |