Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
-
Bačíková Barbora, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Upevnění a rozvoj základních gramatických jevů na úrovni A2 - B1 podle SERR (základní časy, jejich struktura a použití), shrnutí a rozvoj obecné slovní zásoby. Rozvoj všech jazykových dovedností, důraz na správnou výslovnost a jazykovou přesnost. Hláskování v angličtině a fonetická abeceda. Základní instrukce ve výuce angličtiny ve třídě.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli bít schopni: - používat dané gramatické jevy v písemném a ústním projevu, - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché myšlenky v písemném a ústním projevu, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - znát základní termíny v oblasti preprimární pedagogiky, - používat základní fráze v rámci "classroom language".
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test, Seminární práce
- 80% docházka na seminář (70 % pro studentky a studenty s ISP), - aktivita v hodinách, - splnění zápočtového testu. Podrobnější informace v Moodlu.
|
Doporučená literatura
|
-
GILL, S., LENOCHOVÁ, A. (2004). Classroom English. Olomouc.
-
Krantz, C., & Norton, J. (2015). Navigate. B1. Pre-Intermediate. Coursebook. Book with CD.
-
Nixon, C., Tomlinson, M. (2005). Primary Pronunciation Box. Cambridge.
-
Swan, M. (2009). Practical English Usage (3rd edition).. Oxford University Press.
|