Předmět: Teaching English in primary schools - seminar 3

« Zpět
Název předmětu Teaching English in primary schools - seminar 3
Kód předmětu KAJ/KDP3@
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 2
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
  • Černá Jana, Mgr. Ph.D.
  • Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Učebnice vhodné pro výuku angličtiny v primární škole, Adaptace a příprava doplňkových materiálů a výukových pomůcek. Efektivní práce s jazykovými slovníky. Opakování a integrace učiva předmětů DIP1-3 jako příprava ke státní závěrečné zkoušce.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - posuzovat vhodnost jazykových učebnic a dalších výukových materiálů pro AJ na 1. stupni ZŠ, - vést žáky k efektivní práci se slovníky vhodnými pro 1. stupeň ZŠ, - připravovat doplňkové výukové materiály na základě aktuální potřeby a situace ve třídě, - připravovat různé typy výukových pomůcek, - teoreticky i prakticky ovládat hlavní zásady primární didaktiky anglického jazyka (opakování a integrace učiva, příprava na státní zkoušku).

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

80% docházka, aktivní účast, včasné plnění zadaných úkolů, odevzdání a obhajoba portfolia splňující konkrétní požadavky učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr může být na požadavek učitele uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
Doporučená literatura
  • (2008). Můj první školní slovník, anglicko-český, česko-anglický. Fraus.
  • BENTLEY, K. (2009). Primary Curriculum Box. CLIL lessons and activities for younger learners. Cambridge.
  • BREWSTER, J., ELLIS, G. and GIRARD, D. (2012). The Primary English Teacher´s Guide. Harlow.
  • PINTER, A. Teaching Young Language Learners. Oxford. 2011.
  • SLATTERY, M. a WILLIS, J. (2006). English for Primary Teachers. Angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA21) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní