Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Učebnice vhodné pro výuku angličtiny v primární škole, Adaptace a příprava doplňkových materiálů a výukových pomůcek. Efektivní práce s jazykovými slovníky. Opakování a integrace učiva předmětů DIP1-3 jako příprava ke státní závěrečné zkoušce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - posuzovat vhodnost jazykových učebnic a dalších výukových materiálů pro AJ na 1. stupni ZŠ, - vést žáky k efektivní práci se slovníky vhodnými pro 1. stupeň ZŠ, - připravovat doplňkové výukové materiály na základě aktuální potřeby a situace ve třídě, - připravovat různé typy výukových pomůcek, - teoreticky i prakticky ovládat hlavní zásady primární didaktiky anglického jazyka (opakování a integrace učiva, příprava na státní zkoušku).
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
80% docházka, aktivní účast, včasné plnění zadaných úkolů, odevzdání a obhajoba portfolia splňující konkrétní požadavky učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr může být na požadavek učitele uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
(2008). Můj první školní slovník, anglicko-český, česko-anglický. Fraus.
-
BENTLEY, K. (2009). Primary Curriculum Box. CLIL lessons and activities for younger learners. Cambridge.
-
BREWSTER, J., ELLIS, G. and GIRARD, D. (2012). The Primary English Teacher´s Guide. Harlow.
-
PINTER, A. Teaching Young Language Learners. Oxford. 2011.
-
SLATTERY, M. a WILLIS, J. (2006). English for Primary Teachers. Angličtina pro učitele předškolních a mladších školních dětí..
|