Vyučující
|
-
Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Hlavní témata předmětu: - Rozvoj všech jazykových dovedností, důraz na správnou výslovnost a jazykovou přesnost. - Upevnění a aktivní použití základních instrukcí ve výuce angličtiny ve třídě. - Upevnění a rozvoj základních gramatických jevů na úrovni B1 podle SERR, shrnutí a rozvoj obecné slovní zásoby.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Student si osvojí dovednosti a kompetence v anglickém jazyce na úrovni B1 podle SERR. Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché i složitější myšlenky v písemném a ústním projevu, - plynule a správně používat základní fráze v rámci classroom language, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - používat dané gramatické jevy v písemném a ústním projevu, - znát základní termíny v oblasti preprimární pedagogiky.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Coe, N., et. al. (2008). Oxford Practice Grammar. Oxford.
-
Cunningham, S., Bowler, B. (2003). New Headway Pronunciation Course Intermediate.. Oxford.
-
Gairns, R., Redman, S. (2008). Oxford Word Skills Intermediate.. Oxford.
-
Gough, C. English Vocabulary Organizer. Hove.
-
Hancock, M. (2003). English Pronunciation in Use. Cambridge.
-
Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2019). English File Intermediate Student's Book, 4th Edition. Oxford.
-
Murphy, R. (2012). English Grammar in Use, 4th Edition. Cambridge.
|