Název předmětu | Angličtina pro MŠ |
---|---|
Kód předmětu | KAJ/KAMS@ |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština, Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata: Dítě v mateřské škole z hlediska možností výuky AJ. Metody a postupy při prvotním seznamování předškolních dětí s AJ. Motivace dětí předškolního věku k aktivnímu používání AJ. Poslechové aktivity (poslouchej a proveď, poslouchej a ukaž, poslouchej a namaluj, poslouchej a opakuj) pro děti předškolního věku. Písničky a říkadla ve výuce AJ u dětí předškolního věku. Příběhy a dramatické aktivity vhodné pro výuku AJ v předškolním věku. Pohybové hry vhodné pro výuku AJ v předškolním věku. Praktická aplikace teoretických poznatků (mikro výstupy).
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - charakterizovat žáka mateřské školy z hlediska vývojové psychologie, - popsat a realizovat základní metody výuky AJ vhodné pro děti předškolního věku, - popsat a efektivně využít široké spektrum poslechových a mluvních aktivit vhodných pro výuku AJ u předškolních dětí, - využívat ve výuce dětí předškolního věku vhodné písně, říkadla, hry a dramatické aktivity, - posuzovat vhodnost a přiměřenost anglických výukových materiálů pro děti předškolního věku a dle potřeby vytvářet materiály vlastní.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Rozbor portfolia studenta, Seminární práce
- 80% docházka, - aktivita v hodinách, - včasné plnění domácích úkolů dle požadavků učitele, - zpracování a včasné odevzdání seminární práce dle zadání učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr bude uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy maior (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy maior (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy maior (NA20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy maior (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy maior (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství anglického jazyka pro základní školy maior (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |