Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Audiovizuální pomůcky ve výuce cizího jazyka Filmy/TV seriály jako zdroj cizího jazyka Motivační aspekty využití filmů/TV seriálů ve výuce cizího jazyka Reakce na shlédnutý film (popis děje, diskuze nad vyzněním díla, hereckými výkony) Porovnávání různých děl (kniha a adaptace, originál a remake) Způsoby využití filmových ukázek (upoutávek na filmy) v hodinách Tvorba vlastních materiálů souvisejících s filmem/TV seriálem
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu budou studenti umět: - objasnit principy využití audiovizuálních pomůcek v komunikativním přístupu k výuce anglického jazyka, - vysvětlit význam filmů a televizních pořadů pro žáka i pro pracovní činnost učitele, - posuzovat didaktickou vhodnost filmů/TV seriálů vzhledem k cílové populaci žáků, - analyzovat, hodnotit a vytvářet vlastní aktivity založené na filmech/TV seriálech k využití ve výuce cizího jazyka.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
|
Doporučená literatura
|
-
STEMPLESKI, Susan - Barry TOMALIN. (2001). Film. Oxford.
|