Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Kurz je zaměřen na nácvik všech čtyř jazykových dovedností (čtení, psaní, mluvení, poslech). Náplň kurzu je modifikována podle úrovně a specifických potřeb skupiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Kurz je určen všem studentům, kteří potřebují procvičovat základní komunikativní kompetence. Náplní kurzu jsou nejrůznější doplňková cvičení ve všech čtyřech jazykových dovednostech dle úrovně a potřeb skupiny, zpřesňování gramatické správnosti i lexikální přesnosti.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
- 80% docházka - aktivní spolupráce v hodinách - splnění všech domácích úkolů - 1-2 písemné úkoly - 2-4 ústní prezentace
|
Doporučená literatura
|
-
EVANS, V. (2005). Successful Writing Upper-intermediate. Blackpill: Express Publishing.
-
GUDE, K. (2004). Advanced Listening and Speaking. Oxford: OUP.
-
O'CONELL, S. (1999). Focus on Advanced English C.A.E. . Harlow: Longman.
-
PYE, D.; GREENALL, S. (2006). CAE Reading Skills. Cambridge: CUP.
-
VINCE, M.; SUNDERLAND, P. (2003). Advanced Language Practice. Oxford: Macmillan Education.
|