Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Mountney Pierce
|
Obsah předmětu
|
Struktura mluveného projevu Prezentace Improvizovaný mluvený projev Cvičná debata Diskuze nad současným děním Cvičné dialogy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Kurz zahrnuje množství kontrolovaných činností, pomocí kterých se studenti seznámí s různými styly komunikace a interakce ve třídě a se strukturou ústní prezentace. Studenti také dostanou příležitost zkusit si vyučovat určité téma a zapojit se do skupinových diskuzí týkajících se současného dění.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta
- 80% docházka - aktivní účast v hodinách, zejména v diskuzích - včasné plnění všech zadaných úkolů - úspěšné splnění ústní prezentace během semestru
|
Doporučená literatura
|
-
Folse, K. (2006). The Art of Teaching Speaking: Research and Pedagogy for the ESL/EFL Classroom. Ann Arbor: University of Michigan Press.
-
Lucas, S. (2006). The Art of Public Speaking. New York: McGraw Hill.
|