Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Poslech zaměřený na pochopení hlavních myšlenek - otázky s otevřenou odpovědí (open-ended questions). Poslech zaměřený na porozumění specifickým údajům - otázky s otevřenou odpovědí (open-ended questions). Poslech zaměřený na porozumění přednášce - zaznamenání hlavních bodů, vytváření poznámek (note-taking). Poslech zaměřený na doplňování informací do vět (sentence completion). Poslech zaměřený na doplňování informací do poznámek (note-completion). Poslech zaměřený na seřazování informací (ordering). Poslech zaměřený na přiřazování informací (multiple matching). Poslech zaměřený na identifikaci specifické informace z výběru dvou odpovědí (yes/no, true/false questions). Poslech zaměřený na identifikaci specifické informace z výběru více odpovědí (multiple choice). Náplň kurzu je modifikována podle specifických potřeb skupiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
|
Výstupy z učení
|
Výcvik audio-orálních dovedností směřuje k nácviku efektivního poslechu, osvojování a upevňování základních zásad a technik poslechu s porozuměním.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
- 80% docházka - aktivní spolupráce v hodinách - úspěšné splnění (tj. dosažení alespoň 70% bodů) dvou testů během semestru
|
Doporučená literatura
|
-
BLACKWELL, A.; NABER, T.; DUNCAN, J.; PARKER, A. (2006). Open Forum 1. Oxford: OUP.
-
HARRISON, M. (2010). FCE Testbuilder . Oxford: Macmillan Education.
-
LYNCH, T. (2004). Study Listening. Cambridge: CUP.
-
OSBORNE, C. (2009). First Certificate Practice Tests. Andover: Heinle.
-
SAROSY, P.; SHERAK, K.; FRAZIER, L.; LEEMING, S. (2006). Lecture Ready 1. Oxford: OUP.
|