Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Bartsch Veselá Zuzana, Mgr. Ph.D.
-
Babická Blanka, Mgr. Ph.D.
-
Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Práce v semináři pokryje podstatné aspekty vyučovacích hodin se zaměřením na jednotlivé věkové skupiny žáků i na různé stupně pokročilosti. Pozornost bude věnována i předpokládaným replikám žáků. Při nácviku budou užívány vzorové zvukové nahrávky. Podmínkou pro udělení zápočtu je absolvování ústního testu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Tento kurz určený pro studenty 2. a 3. ročníku je zaměřen na specifika jazyka školní interakce. Má poskytnout i těm, kdo se chystají ukončit studium na bakalářském stupni, příležitost k rozvinutí komunikativní kompetence v této oblasti. Protože i absolventi neučitelských forem studia cizího jazyka často vedou různé jazykové kurzy, je pro ně rozšíření komunikativní kompetence tímto směrem důležité.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
80% aktivní účasti na seminářích. Plnění průběžných úkolů. Splnění ústního testu.
|
Doporučená literatura
|
-
LENOCHOVÁ, A. a kol. (2003). Materials and tasks for distance students. Olomouc: UP.
-
SLATTERY. (2001). English for primary teachers. Oxford: OUP.
-
WILLIS, J. (1992). Teaching English through English. Harlow: Longman.
|