Předmět: Anglický jazyk pro preprimární vzdělávání 1

« Zpět
Název předmětu Anglický jazyk pro preprimární vzdělávání 1
Kód předmětu KAJ/AN1@
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 1
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
  • Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
  • Charvátová Petra, Mgr.
Obsah předmětu
Kurz se zabývá vybranými základními gramatickými jevy, konkrétně přítomným časem prostým, průběhovým, minulým prostým a předpřítomným prostým a průběhovým. Zaměřuje se také na stavová a dynamická slovesa a budoucí časy. Slovní zásoba zahrnuje témata o stravování, rodině, přídavná jména pro popis osobnosti, peníze. Zabývá se rovněž procvičováním správné výslovnosti anglických hlásek, slovní a větný přízvuk.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu budou studenti schopni prokázat znalost gramatiky a slovní zásoby včetně výslovnosti v rozsahu zadaných lekcí učebnice.
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
Předpoklady
Aktivní znalost anglického jazyka.

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Písemný test

- plnění průběžných úkolů zadávaných vyučujícím - aktivní účast na semináři - aktivní domácí samostudium - včasné odevzdání písemného úkolu (téma a formát bude upřesněn vyučujícím) - úspěšné splnění zápočtového testu ze zadaných lekcí, tj. dosažení alespoň 70% Požadavky na studenty s ISP: dle dohody s vyučujícím
Doporučená literatura
  • Coe, N., et. al. (2008). Oxford Practice Grammar. Oxford.
  • Cunningham, S., Bowler, B. (2003). New Headway Pronunciation Course Intermediate.. Oxford.
  • Gairns, R., Redman, S. (2008). Oxford Word Skills Intermediate.. Oxford.
  • Gough, C. English Vocabulary Organizer. Hove.
  • Hancock, M. (2003). English Pronunciation in Use. Cambridge.
  • Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2019). English File Intermediate Student's Book, 4th Edition. Oxford.
  • Murphy, R. (2012). English Grammar in Use, 4th Edition. Cambridge.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní