Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
-
Černá Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata: Komunikační přístup ve výuce cizích jazyků. Rozvoj poslechových a mluvních dovedností u žáků základních škol. Výuka výslovnosti u žáků základních škol. Výuka angličtiny pomocí písniček a říkanek. Výuka angličtiny pomocí příběhů a rolových her. Hry ve výuce anglického jazyka. Mikro výstupy.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
Cíle: Studenti budou schopni: - porozumět, charakterizovat a aplikovat komunikativní přístupy ve výuce jazyků, - vyučovat poslech a mluvení žáky na 1. stupni základní školy, - vyučovat anglickou slovní zásobu na 1. stupni základní školy, - používat anglické říkanky, písničky, příběhy a hraní rolí při výuce žáků 1. stupně základní školy, - vybírat a používat různé typy her na podporu výuky angličtiny na 1. stupni základní školy.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KAJ/AJS1@ a zároveň KAJ/AJS2@ a zároveň KAJ/AJZ1@
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Rozbor portfolia studenta, Seminární práce
- 80% docházka, - aktivita v hodinách, - včasné plnění domácích úkolů dle požadavků učitele, - zpracování a včasné odevzdání seminární práce dle zadání učitele. Požadavky pro ISP: - kromě docházky splní student veškeré úkoly zadávané učitelem v průběhu i na konci semestru - semestr bude uzavřen ústním pohovorem, v němž student prokáže, že samostatně dostudoval veškeré učivo probírané v hodinách
|
Doporučená literatura
|
-
GRAHAM, C. (1979). Jazz Chants for Children. Oxford.
-
GRAHAM, C. (1994). Mother Goose Jazz Chants. Oxford.
-
Halliwell, S. (1992). Teaching English in the Primary Classroom.. Harlow:Longman.
-
MOON, G. (2000). Children Learning English. Macmillan.
-
NIXON, C. a TOMLINSON, N. Primary Pronunciation Box. Cambridge. 2005.
-
NIXON, C. a TOMLINSON, N. (2003). Vocabulary Box. Cambridge.
-
PHILLIPS, S. (1993). Young Learners.. Oxford.
-
PINTER, A. (2011). Teaching Young Language Learners.. Oxford.
-
ŠVECOVÁ, H. (2006). Listen and Do. Oxford Basics for Children.. Oxford.
-
WATTS, E. (2006). Storytelling. Oxford.
-
WILL, S. a REED, S. (2010). Primary Music Box. Cambridge.
|