Název předmětu | Počítačová grafika - 3D modelování v grafickém editoru Blender |
---|---|
Kód předmětu | KAG/3DMB |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
3D modelovací program Blender: - uživatelské rozhraní - orientace v prostoru - klávesnice a myš - kamera, vrstvy - tělesa, křivky a plochy - transformace a úprava objektů - osvětlení - materiály - pozadí scény
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Výstupy z učení |
Zvládnutí programu Blender.
Aplikace poznatků Aplikace znalostí vytváření a úpravy prostorových modelů na počítačích. |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
Zápočet: Aktivní účast ve cvičení. Zkouška: Vytvoření prostorové scény. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Přírodovědecká fakulta | Studijní plán (Verze): Deskriptivní geometrie pro vzdělávání maior (2019) | Kategorie: Matematické obory | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní |