Předmět: Počítačová grafika - 3D modelování v grafickém editoru Blender

« Zpět
Název předmětu Počítačová grafika - 3D modelování v grafickém editoru Blender
Kód předmětu KAG/3DMB
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Rachůnek Lukáš, doc. RNDr. Ph.D.
Obsah předmětu
3D modelovací program Blender: - uživatelské rozhraní - orientace v prostoru - klávesnice a myš - kamera, vrstvy - tělesa, křivky a plochy - transformace a úprava objektů - osvětlení - materiály - pozadí scény

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výstupy z učení
Zvládnutí programu Blender.
Aplikace poznatků Aplikace znalostí vytváření a úpravy prostorových modelů na počítačích.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Zápočet: Aktivní účast ve cvičení. Zkouška: Vytvoření prostorové scény.
Doporučená literatura
  • Gordon Fisher. (2014). Blender 3D Basics. Packt Publishing.
  • Pavel Pokorný. (2009). Blender - Naučte se 3D grafiku. BEN.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Přírodovědecká fakulta Studijní plán (Verze): Deskriptivní geometrie pro vzdělávání maior (2019) Kategorie: Matematické obory 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Zimní