Vyučující
|
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
-
Kosina David, Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata výuky: 1. Integrace marketingových komunikací 2. Komunikační strategie 3. Reklama 4. Osobní prodej 5. Podpora prodeje 6. PR - vztahy s veřejností 7. PR a řízení krizových situací 8. Sponzoring 9. Direct marketing 10. Sociální sítě a influencer marketing 11. Další trendy v marketingových komunikacích
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 26 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 15 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Marketingové komunikace je termín pro obor zabývající se komunikací komerčních i nekomerčních sdělení na trhu pomocí marketingových komunikačních prostředků. Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií základních forem marketingových komunikací. V průběhu studia budou studenti seznámeni s pojmy jako je reklama, osobní prodej, podpora prodeje, vztahy s veřejností a mnohé další. Kurz je zaměřen na praktické využití všech marketingových nástrojů. Studenti budou v průběhu studia řešit případové studie a aktivně se podílet na vyučování.
Student se po absolvování kurzu orientuje v základních pojmech marketingových komunikací. Je způsobilý pochopit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, zná nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak má základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií.
|
Předpoklady
|
Nejsou stanoveny zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Seminární práce
Absolvování písemného testu s účastí ve vypsaném termínu je podmínkou získání zápočtu zároveň s aktivní účastí na seminářích. Minimální hranice pro hodnocení "uspěl" je 60% ze stanoveného maxima dosažitelnosti bodů. V průběhu semestru budou studenti zpracovávat seminární práci na téma, které bude stanoveno v první hodině. Studium probíhá s využitím e-learningového prostředí Moodle. Studenti se do Moodle přihlásí podle návodu na www.kae.cz
|
Doporučená literatura
|
-
Cialdini, R.B. (2012). Zbraně vlivu: Manipulativní techniky a jak se jim bránit. Brno: Jan Melvil Publishing s.r.o.
-
Foret, M. (2003). Marketingová komunikace. Brno: Computer Press.
-
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
-
Přikrylová, J. et al. Moderní marketingová komunikace: 2., zcela přepracované vydání. Grada. I.
|