-
Felcmanová, Alena, M.A. a kolektiv Variant. Rodiče ? nečekaní spojenci. Jak rozvíjet partnerský dialog mezi školou a rodinou, Člověk v tísni, o.p.s., vzdělávací program Varianty, Praha 2013..
-
FEŘTEK, Tomáš. Rodiče vítáni. Praktický návod, jak usmířit rodiče a učitele našich dětí. Praha: Yinachi s. r. o., 2011..
-
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. Praha: Grada, 2007..
-
PECHÁČKOVÁ, Y. Komunikativní dovednosti učitele ve vztahu k rodičům. In: Sborník příspěvků z mezinárodní konference. Klíčové kompetence a jejich reflexe v přípravě učitelů primárního vzdělávání. Liberec 2010, s. 121-125..
-
PECHÁČKOVÁ, Yveta et al. Family and School ? Partners or Rivals? In ProcediaSocial and behavioral sciences. Elselvier, No 7 February 2014, s. 757 ? 763..
-
Vaníčková, Eva, Faierajzlová, Věra, Nejedlá, Marie, Jana Votavová. Škola přátelská dětem. Stručný průvodce manuálem UNICEF pohledem nejlepšího zájmu dětí. UK v Praze ? 3. LF, 2012..
|