Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Hlavní témata (bloky) výuky: - Human body. - Hospitals, departments and wards. - Reading graphs and tables - Basic management activities in healthcare
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
- Účast na výuce
- 8 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 27 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Studenti si prohloubí znalosti obecné angličtiny; rozšíří si znalosti gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnou základní odbornou terminologii; osvojí si schopnosti četby, porozumění a překladu obecných textů v angličtině.
Studenti si zopakují a upevní dovednosti v anglickém jazyce s přihlédnutím k odbornému zaměření oboru. Rozšíří si slovní zásobu a zlepší dovednosti v poslechu a porozumění textu.
|
Předpoklady
|
Znalost anglického jazyka aspoň na úrovni A2 CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Didaktický test
Studenti plní úkoly (home assignments), jejich znalosti jsou průběžně kontrolovány formou dílčích, specificky zaměřených testů. Závěrečný test se soustřeďuje na praktickou znalost gramatiky, slovní zásoby, schopnost četby a porozumění obecnému textu.
|
Doporučená literatura
|
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
|