Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tematické bloky: 1) Human body 2) Body systems 3) Diseases, injuries, conditions 4) Medication 5) Taking history - assessment, pain 6) Introduction to academic English Rozsah tohoto předmětu je 15 kontaktních a 39 nekontaktních hodin.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Zvládnutí základní odborné terminologie; rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; rozvoj komunikačních dovedností v angličtině v oblasti radiologické asistence; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi a v komunikaci s pacientem.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý dle CEFR.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemný test
Účast na semináři 80%. Aktivní účast a spolupráce ve výuce. Plnění zadaných úkolů. Závěrečný zápočtový test.
|
Doporučená literatura
|
-
HELP - on-line výukové materiály. http://help-theproject.eu, 2017.
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Harrison, Adrienne. (2016). Flash on English for Nursing.
-
Urszula Swoboda-Rydz. (2020). English for Radiographers. Warszawa.
-
Wright, R. (2012). English for Nursing Level 1.. Pearson Longman.
|