Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
-Therapeutic exercise (endurance training, resistance training, flexibility training, etc.). -Modalities. -Neurological conditions. -Cardiovascular conditions. -Respiratory conditions. -Post surgical rehabilitation. -Reading and understanding research papers in English
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Studenti si prohloubí znalosti obecné angličtiny; rozšíří si znalosti gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; zvládnou základní odbornou terminologii; osvojí si schopnosti četby, porozumění a překladu odborných textů v angličtině.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně B1/B2 - středně pokročilý.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška, Písemná zkouška, Seminární práce
Aktivní účast na seminářích, průběžné testy. Kurz je uzavřen ústní zkouškou (překlad odborného textu a rozprava nad textem).
|
Doporučená literatura
|
-
http://help-theproject.eu.
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Ciecierska, J. (2014). English for Physiotherapy. Warszawa.
-
Evans,V., Dooley, J., Hartley S. (2015). Career Paths. Physiotherapy. Berkshire, UK.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Gogelová, H. (2011). Angličtina pro fyzioterapeuty. Praha: Grada.
-
Grice, T. (2007). Nursing 1. Oxford: Oxford University Press.
-
Louhmi, S. (2015). English for Nurses. Elsevier.
-
Parker, S. (2013). The Human Body Book. Dorling Kindersley Limited.
-
Parkinson, Joy. (2006). Angličtina pro lékaře - Manuál pro praxi. Praha.
-
ROS WRIGHT AND MARIA SPADA SYMONDS. (2012). English for nursing. Harlow: Penguin.
|