-
BEYER, Jannik a Lone GAMMELTOFT. (2006). Autismus a hra. Příprava herních aktivit pro děti s autismem. Praha: Portál.
-
CAMPBELLOVÁ, J. Techniky arteterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi.
-
Galajdová, L., & Galajdová, Z. (2011). Canisterapie: pes lékařem lidské duše. Praha: Portál.
-
Klivar, M. (2002). Nová arteterapie v psychopedii.
-
Klusoňová, E. Ergoterapie v praxi.
-
Kubínková, D., Křížová, A. (1997). Ergoterapie.. Vydavatelství UP, Olomouc.
-
Němec, R. (2013). Ošetřovatelská péče o duševně nemocné: studijní opora. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě.
-
Newman, S., & Brejlová, D. (2004). Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením: rozvoj kognitivních, pohybových, smyslových, emočních a sociálních dovedností. Praha: Portál.
-
Valenta, M et al. (2007). Psychopedie: teoretické základy a metodika. Praha: Parta.
-
Valenta, M., Michalík, J., & Lečbych, M. (2012). Mentální postižení: v pedagogickém, psychologickém a sociálně-právním kontextu. Praha: Grada Publishing.
-
Vítková, M. Ergoterapie - aneb jak žít s handicapem.
-
Vítková, M. Význam ergoterapie v kognitivní rehabilitaci.
-
Vítková, M. Význam kognitivní rehabilitace u pacientů s poškozením mozku.
-
Vodáková, J. (2007). Speciální pracovní výchova a ergoterapie. Praha: Univerzita Karlova v Praze.
-
YALON-CHAMOVITZ, S., E. SALANIKIO, N. ARTZI, Y. PRIGAL a R. FISHMAN. Occupational Therapy and Intellectual and Developmental Disability Throughout the Life Cycle.
|