| Název předmětu | Jak učit na vysoké škole? Klíčové kompetence vysokoškolského pedagoga |
|---|---|
| Kód předmětu | FIF/93THE |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Doktorský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 5 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Kurz je zaměřen na tři oblasti vedení výuky na univerzitách: A. From teaching to learning B. Course design C. Students´ Assessment
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
| Předpoklady |
|
Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
- aktivní participace během kurzu - splnění úkolů zadaných během kurzu |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Nizozemská filologie (2020_2024) | Kategorie: Filologické vědy | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
| Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Románské jazyky (2021_2024) | Kategorie: Filologické vědy | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |