Vyučující
|
-
Pavlíček Martin, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Jednotlivé individuální přednášky badatelů včetně doktorských studentů a s nimi spojené diskuse.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 4 hodiny za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cyklus přednášek, doprovázený seminářem s diskusí studentů, považovaný za nejpřínosnější součást doktorského studia kromě vlastní vědecké práce studentů doktorského studia a věnovaný aktuálním badatelským příspěvkům jednotlivých přednášejících na jimi zvolená témata. Přednášejícími jsou jednak členové oborové rady, jednak jimi jsou pozvaní vědci.
Poznání široké škály aktuálních badatelských příspěvků a metod.
|
Předpoklady
|
Absolvované studium magisterského stupně.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Systematické pozorování studenta
1) Navštěvují přednášky (alespoň 75% účast, docházka evidována). 2) Vypracují esej v rozsahu 1-2 NS (Word nebo PDF) inspirovanou jednou z uskutečněných přednášek (dle vlastní volby). Tu do konce května (LS) resp. do konce prosince (ZS) zašlou emailem dr. Krummholzovi. Bude se jednat o originální autorský text, volně inspirovaný tématem zvolené přednášky, nikoliv o její popis, shrnutí či hodnocení. 3) Budou se (podle pokynů dr. Krummholze) podílet na vyhodnocování textů odevzdaných studenty Bc. a Mgr. programů. Dr. Krummholz následně zajistí prostřednictvím garantů předmětů zapsání atestace do IS Stag.
|
Doporučená literatura
|
-
D. Freedberg. (1989). Power of Images. Studies in the History and Theory of Response. . Chicago.
-
D. Preziosi (ed.). (1998). The Art of Art History: A Critical Anthology. . Oxford.
-
M. Podro. (1982). The Critical Historians of Art.. New Haven?London.
-
N. Bryson, M. A. Holly, K. Moxey (eds.). (1991). Visual Theory: Painting and Interpretation. . New York.
|