Vyučující
|
-
Radkovičová Lucie, JUDr.
-
Madleňáková Lucia, JUDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
- silné stránky - ideální klient, branding - strategie kanceláře - obchodní jednání - online nástroje pro vedení kanceláře - marketing - advokátní předpisy při marketingu - výběr a nastavení sociálních sítí
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Cíle předmětu (anotace): - naučit se jak založit a úspěšně vést advokátní kancelář - zjistit zda je student osobnostně vhodný pro advokátní praxi - dozvědět se, jak se zavčas profilovat pro budoucí advokátní praxi Předmět bude probíhat formou 6 online vyučovacích hodin (á 1,5h) rozprostřených během semestru v malé skupince studentů zaměřeného na zjišťování preferencí studentů a jejich osobnostního profilu, vymezení okruhu budoucí klientely, tvorby strategie kanceláře, ukázky obchodních jednání a telefonátů, seznámení a procvičení si online nástrojů vedení kanceláře, využití marketingových strategií, využití a nutnost dodržování advokátních předpisů a výběr a nastavení profesních sociálních sítí. Předmět bude probíhat prakticky a interaktivně.
Získané způsobilosti (znalosti, dovednosti, hodnoty): - poznat, jak AK funguje co je potřeba, a umět se rozhodnout, zda je to pro něho to pravé nebo má jít do jiných oblastí - jaké marketingové činnosti by měl dělat, aby došel k cíli, který chce
|
Předpoklady
|
Absolvování tohoto předmětu není podmíněno absolvováním některého jiného předmětu.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na výuce a plnění zadaných úkolů.
|
Doporučená literatura
|
|