Vyučující
|
-
Opatrný Dominik, doc. Mgr. Th.D.
-
Tavel Peter, prof. Ing. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Hušek Vít, doc. Mgr. et Mgr. Th.D.
-
Cajthaml Martin, prof. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student pod vedením svého školitele vypracuje návrh 8 témat ke Státní doktorské zkoušce, které školitel předloží oborové radě. Přitom postupují podle následujících doporučení: - Témata formuluje každý student podle svého odborného zaměření, avšak tak, aby se nekryla s tématem disertace a aby se nepřekrývala navzájem. - Témata jsou úzce specifikovaná, nikoliv obecná. - U každého tématu připojí literaturu k prostudování v následujícím rozsahu: -- 3-5 položek podle množství literatury k tématu; -- vcelkové délce cca 100 stran ke každému tématu (u knih vyznačeny relevantní kapitoly); -- literatura obsahuje zahraniční i tuzemské publikace, knihy i odborné články; -- očekává se dobrá znalost literatury, student z ní bude zkoušen. - Pokud jsou okruhy schváleny před přihlášením do rigorozního řízení k získání titulu ThLic., může student navrhnout 4 z témat garantovi rigorozního řízení jako témata k rigorozní zkoušce. Při Státní doktorské zkoušce bude ale zkoušen ze všech 8 témat.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Doktorandská zkouška
Znalosti, schopnosti a dovednosti studenta jsou v rozsahu zkoušených témat.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
|
Doporučená literatura
|
|