Vyučující
|
-
Buzková Jana, Mgr.
-
Baštanová Kwak Youngran, Mgr. Ph.D.
-
Schirmer Andreas, Mag. phil. Dr.
-
Horáková Štěpánka, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1) poslechová cvičení z New Yongsei Korean Listening and Reading 2-1 a 2-2 2) prezentace korejských stážistů; hry apod. 3) konverzační cvičení na probíraná témata
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto cvičení je procvičit a následně soustavně upevňovat studentovu schopnost samostatné orientace v korejském diskurzu a rozvíjet dovednosti při jeho realizaci na základě kursu Korejština 3. Prostřednictvím různých typů cvičení jsou frekventanti kurzu vedeni ke správným výslovnostním a dalším návykům jazyka včetně cvičení ve změnách výslovnosti. Současně studenti procvičují elementární větné vazby (generativní a substituční cvičení, doplňte a odpovězte, přeložte z korejštiny a do korejštiny) a získávají tak základní kompetenci v korejské morfologii a syntaxi.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
ASK/19AC2 a zároveň ASK/19K2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
1) max 2 neomluvené absence, v případě vyšší absence z důvodu nemoci (doloženo potvrzením) zadání extra samostatné práce 2) orientace v probírané látce učebnice New Yonsei Korean Listening and Reading 2-1, popř. 2-2 v závislosti na tempu skupiny 3) úspěšné složení zápočtového testu (75 %; může být i orální, tj. ústní), jehož formu aktuální vyučující včas studentům oznámí
|
Doporučená literatura
|
-
New Yonsei Korean Listening and Reading 2-1. .
|