|
Vyučující
|
-
Kondratyeva Elena, M.A., Ph.D.
-
Hálová Monika, Mgr.
-
Uher David, doc. Mgr. PhD.
-
Baštanová Kwak Youngran, Mgr. Ph.D.
-
Lee Petra, MA
-
Kocinová Kateřina, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Kurz sleduje níže uvedené tematické okruhy: 0. Korejské písmo 1. Představení a zaměstnání 2. Věci a předměty ve třídě 3. Školní život 4. Kamarádi 5. Moje rodiště 6. Čas 7. Jídlo 8. Datum, dny v týdnu 9. Víkend a plány 10. Diář, můj den
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto cvičení je procvičit a následně soustavně upevňovat studentovu schopnost samostatné orientace v korejském diskurzu a rozvíjet dovednosti při jeho realizaci na základě kursu Korejština 1 a Četba textu 1. Prostřednictvím různých typů cvičení jsou frekventanti kurzu vedeni ke správným výslovnostním a dalším návykům jazyka včetně cvičení ve změnách výslovnosti. Současně studenti procvičují elementární větné vazby (generativní a substituční cvičení, doplňte a odpovězte, přeložte z korejštiny a do korejštiny) a získávají tak základní kompetenci v korejské morfologii a syntaxi.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Docházka: 80 %, průběžné testy na slovní zásobu (min. 70% úspěšnost), větší test v půli semestru (min. 65% úspěšnost), závěrečný test (min. 70% úspěšnost)
|
|
Doporučená literatura
|
-
New Yonsei Korean Listening and Reading 1-1. .
-
New Yonsei Korean Speaking and Writing 1-1. .
|