Vyučující
|
-
Barnard Lianne, Dr. Dr.
-
Karasková Eva, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Důraz bude kladen na výuku výslovnosti, slovní zásoby a kolokací v komunikačních situacích s využitím reálných témat. Studenti se naučí, jak strukturovat rozhovor a jak uvádět přesvědčivé argumenty na podporu svého názoru. Studenti se seznámí s následujícími reálnými konverzačními situacemi: Narážení na lidi Mluvení o sobě Hraní rolí při pracovním pohovoru Diskuse o osobních otázkách Poskytování finančních rad být skeptický k některým názorům. Budeme se zabývat následujícími tématy: Negativa a pozitiva cestovního ruchu Dovednosti potřebné pro práci v budoucnosti Dělají vás peníze šťastnými?
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Studenti budou v angličtině komunikovat plynuleji, efektivněji a sebevědoměji. Studenti si osvojí slovní zásobu a kolokace související s vyučovanými tématy. Studenti se naučí strukturovat argumentaci nebo prezentaci. Studenti si osvojí následující aspekty: Signalizovat další aspekty Vyjádřit výhody Definovat pojmy Odkazovat na studie Závěry
|
Předpoklady
|
Neexistují žádné předběžné podmínky. Studenti by měli mít dostatečně dobrou znalost angličtiny na úrovni B1 nebo B2.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Analýza výkonů studenta, Písemný test
Studenti musí provádět zadaná cvičení. Studenti musí provést ústní prezentaci.
|
Doporučená literatura
|
|